Angelica ve Gustavo Nechar, doğup büyüdükleri Brezilya’da ve kariyerlerinin geliştiği Fransa’da birçok kez taşındı ve Paris’in 17. Bölgesinde Haussmann tarzı bir daireye sahiptiler. Ancak Bay Nechar’ın insan kaynakları yöneticisi olarak çalışması, çifti 2013’te Houston’a getirene kadar, önceki evlerinin hepsinde çekici bir şeyin eksik olduğunu fark ettiler: sadece onlar için tasarlanmış bir tasarım.
Houston’a vardıklarında satın aldıkları geniş banliyö evinin pek doğru olmadığına karar verdiler. Birincisi, iki yetişkin oğlu olan bir çift için çok büyüktü. Paris’te 13 yıl geçmesine rağmen, kozmopolit havası ve kültürel olanaklarıyla onları hoş bir şekilde şaşırtan şehrin hareketliliğinden çok uzaktı.
İstediklerinin, şehirde kentsel, yürünebilir bir yaşam tarzını destekleyecek bir ev inşa etmek olduğunu fark ettiler.
Angelica ve Gustavo Nechar, Houston’da StudioMET Architects ve Meedi Hidalgo’nun yardımıyla özel olarak tasarlanmış bir ev inşa ettiler. Daha önce tamamen düz çizgiler olan bir iç mekana eğriler getiren iç tasarımcı. Kredi… The New York Times için Annie Mulligan
Avukatlık görevinden ayrılan 48 yaşındaki Bayan Nechar, “30 yıllık evliliğimizden sonra ilk kez kendi evimizi inşa etmeye karar verdik” dedi. aynı zamanda.
55 yaşındaki Bay Nechar’ı ekledi: “Hep taşınıyor, başkalarından ev alıyor ve ruhumuzun olmadığı yerlerde yaşıyorduk.”
Arkadaşlarını şık bir şekilde eğlendirebilmek istediler. “Fransa’da öğrendiğimiz gibi insanları evimize davet etmeyi ve yemek yapmayı çok seviyoruz” dedi. “Evimiz hakkında konuştuğumuzda, insanların bizimle birlikte olmaktan, yemek paylaşmaktan ya da bir kadeh şarap içmekten kendilerini iyi hissedecekleri bir yer istedik.”
2018’de, Montrose semtinde, Menil Collection müzesine, Rothko Şapeli’ne ve birçok restorana yürüme mesafesinde, tercih edilen bir orta blok arsasında yorgun bir bungalov buldular. Onu yıkıp yeniden başlamayı planlayarak yaklaşık 550.000 dolara satın aldılar.
Bayan Hidalgo’nun rehberliğinde çift, dıştan içe doğru uzanan ince, sırlı bir İtalyan tuğlası seçti. Kredi… The New York Times için Annie Mulligan
Evi tasarlamak için bir mimar aramaları, firmanın Houston’da inşa ettiği uzun, düz çatılı ve bol camlı kutu gibi, modernist evlere hayran kaldıktan sonra onları StudioMET Architects’e götürdü.
“Çağdaş bir ev — istediğimiz buydu,” dedi Bayan Nechar. “Burada kale gibi evler inşa eden bazı insanlar gibi oynamak istemedik.”
O yılın sonunda, StudioMET dört yatak odalı, 3.800 metrekarelik, L şeklinde bir ev tasarlamış ve inşaat ruhsatı başvurusunda bulunmuştu.
“Biraz incelikli olmasını istediler – dışarıdan büyük bir açıklama istemediler” dedi firma ortağı Stephen Andrews. Havuz kenarındaki bir veranda ve arkada açık mutfak üzerinde asılı bir üst kata sahip iki katlı tasarımın, sokak ve komşulardan mahremiyeti korurken, doğal ışığı ve dış mekanla olan bağlantıları en üst düzeye çıkarmayı amaçladığını söyledi.
Giriş holünde Indra Dodi’nin bir eseri asılı. Kredi… Pär Bengtsson
Ama planlar tamamlanır tamamlanmaz, Necharlar şüphe duymaya başladı. Benzersiz bir şey istediklerinde, evin mimarların diğer projelerine çok fazla benzeyebileceğinden endişeleniyorlardı. Bu nedenle çift, ikinci bir görüş için yerel bir iç mimar olan Meedi Hidalgo’yu aradı.
“Bunun onların kültürel geçmişlerini ve kişiliklerini vurgulamak için gerçekten harika bir fırsat olduğunu gördüm” dedi Bayan Hidalgo. “Kültürlerini gerçekten yakalamak ve alana biraz duygu ve şiir vermek istedim.”
Sadece mobilya ve kaplamalar konusunda rehberlik sağlamakla kalmadı, aynı zamanda birkaç mimari değişiklik önerdi. Brezilya’nın yüzyıl ortası-modern tasarımlarını inceleyerek, evin bazı şehvetli şekillere sahip olması gerektiği sonucuna vardı.
“Brezilya orta çağ tasarımına, kıvrımları ve kadınları gerçekten seven Oscar Niemeyer hakimdi” dedi. “Bu yüzden elimizden geldiğince eğri çizgiler getirmeye çalışmamız gerektiğine karar verdim.”
Oturma odasında Oscar ve Anna Maria Niemeyer imzalı bir Alta koltuk vardır. Kredi… Pär Bengtsson
ön kapı, Bayan Hidalgo, düz bir merdiveni, açık basamaklı, heykelsi, kavisli bir merdivene dönüştürdü. Tavanın oturma odası ile mutfak arasına düştüğü yere, başka bir geniş kapsamlı eğri ekledi. Üst katta, birincil süite açılan dikdörtgen bir döner kapıyı asimetrik bir kemer içinde bir cep kapısıyla değiştirdi. Ve çiftin Fransa’daki zamanına bir selam olarak, mutfak ve yemek alanı arasına Paris merkezli Red Edition’dan tavandan tabana ahşap ve pirinç bir ekran ekledi.
Ayrıca çekici dokular ve renkler eklemeye çalıştı. Dış duvarlarda standart bir tuğla kullanma planlarının olduğu yerlerde, evin dışından içini saran ince, sırlı bir İtalyan tuğlası için bastırdı. Oturma odası için, bir televizyonu ortaya çıkarmak için geriye doğru yuvarlanan da dahil olmak üzere, soyut şekillerle süslenmiş özel beton paneller görevlendirdi.
Evin arka tarafında, ikinci kat havuz kenarındaki verandaya ve açık mutfağa asılır. Kredi… Pär Bengtsson
Birincil yatak odasına, Holly Hunt’tan sulu mavi renkte daldırma boyalı yün perdeler yerleştirdi. Birincil banyoda, yıpranmış alçı duvarların görünümü için büyük ölçekli porselen duvar karosu kullandı.
Ev Nisan 2021’de tamamlandığında, Nechar’lar benzersiz bir ev yarattıklarından emin olarak yaklaşık 1,3 milyon dolar harcamıştı. Bay Nechar, “Bu, gerçekten kim olduğumuzu yansıtan bir proje ve sadece olağanüstü” dedi. “Bunu başardığımız için çok mutluyuz.”
Konut emlak haberleriyle ilgili haftalık e-posta güncellemeleri için buradan kaydolun. Bizi Twitter’da takip edin: @nytrealestate.
Houston’a vardıklarında satın aldıkları geniş banliyö evinin pek doğru olmadığına karar verdiler. Birincisi, iki yetişkin oğlu olan bir çift için çok büyüktü. Paris’te 13 yıl geçmesine rağmen, kozmopolit havası ve kültürel olanaklarıyla onları hoş bir şekilde şaşırtan şehrin hareketliliğinden çok uzaktı.
İstediklerinin, şehirde kentsel, yürünebilir bir yaşam tarzını destekleyecek bir ev inşa etmek olduğunu fark ettiler.
Angelica ve Gustavo Nechar, Houston’da StudioMET Architects ve Meedi Hidalgo’nun yardımıyla özel olarak tasarlanmış bir ev inşa ettiler. Daha önce tamamen düz çizgiler olan bir iç mekana eğriler getiren iç tasarımcı. Kredi… The New York Times için Annie Mulligan
Avukatlık görevinden ayrılan 48 yaşındaki Bayan Nechar, “30 yıllık evliliğimizden sonra ilk kez kendi evimizi inşa etmeye karar verdik” dedi. aynı zamanda.
55 yaşındaki Bay Nechar’ı ekledi: “Hep taşınıyor, başkalarından ev alıyor ve ruhumuzun olmadığı yerlerde yaşıyorduk.”
Arkadaşlarını şık bir şekilde eğlendirebilmek istediler. “Fransa’da öğrendiğimiz gibi insanları evimize davet etmeyi ve yemek yapmayı çok seviyoruz” dedi. “Evimiz hakkında konuştuğumuzda, insanların bizimle birlikte olmaktan, yemek paylaşmaktan ya da bir kadeh şarap içmekten kendilerini iyi hissedecekleri bir yer istedik.”
2018’de, Montrose semtinde, Menil Collection müzesine, Rothko Şapeli’ne ve birçok restorana yürüme mesafesinde, tercih edilen bir orta blok arsasında yorgun bir bungalov buldular. Onu yıkıp yeniden başlamayı planlayarak yaklaşık 550.000 dolara satın aldılar.
Bayan Hidalgo’nun rehberliğinde çift, dıştan içe doğru uzanan ince, sırlı bir İtalyan tuğlası seçti. Kredi… The New York Times için Annie Mulligan
Evi tasarlamak için bir mimar aramaları, firmanın Houston’da inşa ettiği uzun, düz çatılı ve bol camlı kutu gibi, modernist evlere hayran kaldıktan sonra onları StudioMET Architects’e götürdü.
“Çağdaş bir ev — istediğimiz buydu,” dedi Bayan Nechar. “Burada kale gibi evler inşa eden bazı insanlar gibi oynamak istemedik.”
O yılın sonunda, StudioMET dört yatak odalı, 3.800 metrekarelik, L şeklinde bir ev tasarlamış ve inşaat ruhsatı başvurusunda bulunmuştu.
“Biraz incelikli olmasını istediler – dışarıdan büyük bir açıklama istemediler” dedi firma ortağı Stephen Andrews. Havuz kenarındaki bir veranda ve arkada açık mutfak üzerinde asılı bir üst kata sahip iki katlı tasarımın, sokak ve komşulardan mahremiyeti korurken, doğal ışığı ve dış mekanla olan bağlantıları en üst düzeye çıkarmayı amaçladığını söyledi.
Giriş holünde Indra Dodi’nin bir eseri asılı. Kredi… Pär Bengtsson
Ama planlar tamamlanır tamamlanmaz, Necharlar şüphe duymaya başladı. Benzersiz bir şey istediklerinde, evin mimarların diğer projelerine çok fazla benzeyebileceğinden endişeleniyorlardı. Bu nedenle çift, ikinci bir görüş için yerel bir iç mimar olan Meedi Hidalgo’yu aradı.
“Bunun onların kültürel geçmişlerini ve kişiliklerini vurgulamak için gerçekten harika bir fırsat olduğunu gördüm” dedi Bayan Hidalgo. “Kültürlerini gerçekten yakalamak ve alana biraz duygu ve şiir vermek istedim.”
Sadece mobilya ve kaplamalar konusunda rehberlik sağlamakla kalmadı, aynı zamanda birkaç mimari değişiklik önerdi. Brezilya’nın yüzyıl ortası-modern tasarımlarını inceleyerek, evin bazı şehvetli şekillere sahip olması gerektiği sonucuna vardı.
“Brezilya orta çağ tasarımına, kıvrımları ve kadınları gerçekten seven Oscar Niemeyer hakimdi” dedi. “Bu yüzden elimizden geldiğince eğri çizgiler getirmeye çalışmamız gerektiğine karar verdim.”
Oturma odasında Oscar ve Anna Maria Niemeyer imzalı bir Alta koltuk vardır. Kredi… Pär Bengtsson
ön kapı, Bayan Hidalgo, düz bir merdiveni, açık basamaklı, heykelsi, kavisli bir merdivene dönüştürdü. Tavanın oturma odası ile mutfak arasına düştüğü yere, başka bir geniş kapsamlı eğri ekledi. Üst katta, birincil süite açılan dikdörtgen bir döner kapıyı asimetrik bir kemer içinde bir cep kapısıyla değiştirdi. Ve çiftin Fransa’daki zamanına bir selam olarak, mutfak ve yemek alanı arasına Paris merkezli Red Edition’dan tavandan tabana ahşap ve pirinç bir ekran ekledi.
Ayrıca çekici dokular ve renkler eklemeye çalıştı. Dış duvarlarda standart bir tuğla kullanma planlarının olduğu yerlerde, evin dışından içini saran ince, sırlı bir İtalyan tuğlası için bastırdı. Oturma odası için, bir televizyonu ortaya çıkarmak için geriye doğru yuvarlanan da dahil olmak üzere, soyut şekillerle süslenmiş özel beton paneller görevlendirdi.
Evin arka tarafında, ikinci kat havuz kenarındaki verandaya ve açık mutfağa asılır. Kredi… Pär Bengtsson
Birincil yatak odasına, Holly Hunt’tan sulu mavi renkte daldırma boyalı yün perdeler yerleştirdi. Birincil banyoda, yıpranmış alçı duvarların görünümü için büyük ölçekli porselen duvar karosu kullandı.
Ev Nisan 2021’de tamamlandığında, Nechar’lar benzersiz bir ev yarattıklarından emin olarak yaklaşık 1,3 milyon dolar harcamıştı. Bay Nechar, “Bu, gerçekten kim olduğumuzu yansıtan bir proje ve sadece olağanüstü” dedi. “Bunu başardığımız için çok mutluyuz.”
Konut emlak haberleriyle ilgili haftalık e-posta güncellemeleri için buradan kaydolun. Bizi Twitter’da takip edin: @nytrealestate.