Tasarımcılar Pandemi Sırasında Evde Ne Yapıyor?

Idealed

Active member
Sıradan bir insan bir ağaç dalını oyarak bir ışık fikstürüne çevirip yemek masasının üzerine asarsa, bu bir İzci Yavrusunun işine benzeyecektir. Ancak Constantin Boym’un Hudson Vadisi’ndeki hafta sonu evinde şube mükemmel. Ne çok huysuz, ne çok yumrulu, ne de neredeyse görünmez olacak kadar gösterişsiz.

Brooklyn’deki Pratt Enstitüsü’nün endüstriyel tasarım bölümünün başkanı ve tasarım şirketi Boym Partners’tan eşi Laurene Leon Boym ile ortak müdür olan Bay Boym, bir şeyler yapmakta çok iyi ve son zamanlarda birçok fırsat yakaladı.

18 ay boyunca ailesiyle birlikte Esopus, N. Y.’deki 1955 kulübelerinde tecrit edilerek uzun bir otobüsçü tatiline çıktı. İçeride, çiftin 24 yaşındaki oğulları Rob için ikinci bir yatak odası ve buzdolabı ile çamaşırhane aletlerinin yaşayabileceği bir çamur odası tasarladı.


Pratt Enstitüsü’nün endüstriyel tasarım bölümünün başkanı Constantin Boym, N. Y. Ulster County’deki sekiz dönümlük arazisindeki eski bir cam ve metal hurda yığınının bulunduğu alana ekranlı bir pavyon ekledi. Kredi. . . Boym Partners

Dışarıda, mülkün sekiz dönümlük alanına bir ateş çukuru, çeşitli mimari tarzlarda edinilmiş kuş evlerinden oluşan bir “köy”, bir domates bahçesi, buluntu ağaçtan topladığı sahte geyik kupalı bir köşk (Mr. Boym, “Upstate Safari” der) ve yakın zamanda temizlenmiş bir cam ve metal hurda yığınının yerinde, orada bulunan döküntülerden yapılmış metal bir heykel (“Sanırım bir bebek arabasından bir şey” dedi).


Son zamanlarda Land O Lakes tereyağı ve Sun-Maid kuru üzümleri gibi tartışmalı tüketici ürünlerinin ironik çizimlerini yapmaya başlayan Boym, bir odunluktan uzanan yeni bir stüdyo aldı.

Çift, artırılmış mülklerinin adını Boym Park olarak değiştirdi.

Bir pandemi sırasında bir kır evine sahip olacak kadar şanslı insanlar için, bir sığınağa sahip olmanın rahatlığı, genellikle onu çalıştırmanın stresiyle yumuşar. Bir hafta sonu evini tam bir aile üyeleriyle doldurmak, septik sistemden daha fazlasını zorlar. Ve mevcut müteahhitlerin kıtlığı ve inşaat malzemelerinin kıtlığı ve masrafı ile, birinin sorunlarını yenilemesi kolay olmadı.

Bu da Boyms gibi tasarımcılara bir avantaj sağlıyor: Geri kalanımızla aynı pandemi koşullarına maruz kaldıkları için, akıl sağlığını korumaya yardımcı olan ufacık ev iyileştirmeleri yapacak donanıma sahipler. İnşaatçılardan, elektrikçilerden ve tesisatçılardan istedikleri sonuçları dürterek kendi genel müteahhitleri gibi hareket edebilirler veya işleri D. I. Y. gibi göstermeden kendileri yapabilirler.

Uygulamalı ve kullanıma hazır (veya orman dışı) olmak için para ödüyor. Bay Boym, işe alınan yardımla inşa edilen sanat stüdyosunun maliyetini 20.000 dolar olarak tahmin etti. Yine de, yarım yüzyıl sürecek bir dış mekan bankı için 27 $ değerinde basınçlı işlem görmüş kereste gibi mütevazı malzemeleri seçmenin sadece bir tasarruf meselesi olmadığını, aynı zamanda tüketim üzerine bir yorum olduğunu söyledi. Rus Konstrüktivist sanatçı Vladimir Tatlin’in “eski değil, yeni değil, gerekli olana” desteğini aktardı. ”


Sn. Boym, sıranın bir ağaç gövdesiyle birleşecek kadar uzun süre asılı kalmasını ve koltuğa oyulmuş bir çentiğe oturmasını gerekli buldu. Ayrıca, parçanın çoğunda patlayacak olan istiridye mantar sporları ile gömülü kütüklerden başka bir bankın yapılması da gerekliydi. Yamaçta üçüncü bir bankta bir kokteyl veya bira barı bulunur.

Rusya’da doğmuş olan Bay Boym, istediği gibi olsaydı, işçi ya da “kürekli bir kız” gibi Sovyet tarzı heykelleri de dahil ederdi, ancak bunları bulmanın o kadar kolay olmadığını söyledi.

Parsons School of Design’da emekli bir mimarlık profesörü olan Peter Matthiessen Wheelwright, Columbia County’deki küçük bir stüdyo binası olan ilk temel projesinde ikinci romanını bitirdi. Kredi. . . Tony Cenicola/The New York Times

Esopus’un yirmi beş mil kuzeydoğusunda, Elizaville, N.Y.’nin Columbia County mezrasında, Peter MatthiessenWheelwright ikinci romanını bitirmeyi gerekli buluyordu. New York’taki Parsons School of Design’da fahri bir mimarlık profesörü olarak altı yıldır kitap üzerinde çalışıyordu ve pandemi vurduğunda kuru bir döneme girmişti. Bay Wheelwright, 200 dönümlük küçük kumar çatılı evleri için karısı Eliza ile birlikte koştu. Eski bir marihuana çiftliği olan mülkü, yetkililer tarafından ele geçirildikten sonra 1986 yılında satın almışlardı.

“Gerçekten dışarı çıkıp aya ulumak için bir yer istedim” dedi. Ancak 2.000 metrekareden daha az bir alanda çocuklar ve torunlar kaynaşırken, yazmak için sessiz bir yer yoktu.

“Bir mimar olarak, kendim için küçük, bağımsız bir şey yapma şansım hiç olmadı,” dedi ve uyuyan bir çatı katı olan küçük bir stüdyo tasarlamayı iki katına çıkardı. İnşaat, ilk Covid-19 kıpırdanmalarıyla başladı, bu nedenle malzeme ve emeğin çoğunu talep tarafından boğulmadan önce sağlamayı başardı. Bina Danimarkalı bir odun sobasıyla ısıtılıyor ve bir iniş borusuna akan bir lavabonun üzerine monte edilmiş bir ofis su soğutucusu tarafından sağlanan sıcak ve soğuk suya sahip. Ayrıca kompost tuvaleti ve ateş kiraz ağacının delindiği yükseltilmiş bir güverte vardır.

Altı ayda tamamlanan iş, ekonomi değil, aşk işi. “İyi mimarların müşterilerine açıklayacağı ünlü üçlü budur” dedi. “Hızlı istiyorsun, ucuz istiyorsun, iyi yapılmasını istiyorsun. İkisini seç. ”


Sn. Wheelwright, hızlı ve yüksek kaliteli pencere ve kapılar, açılı bir tavan ve Sheetrock yerine boncuk tahtası panelleri ile istedi. Maliyeti 150.000 ila 160.000 dolar arasında tahmin etti.

Sekiz ay sonra kitabı bitti. 20. yüzyılın gerçek paleontologu Winifred Goldring’in fosil keşiflerine odaklanan çok kuşaklı bir destan olan “Kapı-Adam” 1 Şubat’ta Fomite Press’ten çıkacak.

Calvin Tsao ve Zack McKown, Rhinebeck, N.Y.’deki mülklerinde 600 metrekarelik bir stüdyo inşa ettiler. Kredi. . . Annie Schlechter

Biraz güneyde, Dutchess County kasabası Rhinebeck, N. Y.’de Calvin Tsao ve Zack McKown da büyük, kırsal bir parselde küçük bir ek binayı tamamlamak için dörtnala gidiyorlardı. New York merkezli mimarlar, yerel ortakları ve finans müdürü David Poma ile birlikte, 82 dönümlük korunan arazide yenilenmiş bir kapı evini hafta sonu evleri olarak işgal ediyorlardı, ancak 800 metrekarelik hobilere, çok daha az işe yer bırakmadı. . Yeni yapı için sözleşmeyle 600 feet kare ile sınırlı, yan yana üç küçük stüdyo düzenlediler, biri tuvaletli, diğeri duşlu bir çift banyo ile birbirine bağlandı.

Bay Tsao, “Her bir alanı kullanmak istedik,” dedi. “Her zaman koridorların anlamsız olduğunu düşündüm. ” Üçlü odalara, uçtaki ortak bir sundurmadan da ulaşılabilir.

Bina bir elma bahçesine bakıyor ve mimarlar tarafından toplanan ve Benjamin Moore tarafından karıştırılan ağaç kabuğu örneklerine dayalı olarak bir renge boyanmış. Bay Tsao, “Bir stüdyo için altı yüz fit kare, bir razzmatazz tasarım beyanı anlamına gelmez,” dedi. Flora ile bütünleşmek içindir.

Yine de, mühendislik ürünü döşeme kullanımına, yerel kereste deposundan ve hırdavatçıdan temin edilen malzemelere ve banyolar için Heath fayanslarında sadece hafif bir hoşgörü olmasına rağmen, binanın razzmatazz fiyatı – 350.000 $ – vardı. Bay Tsao, “İnşaat maliyeti hızla artıyor,” dedi.


Gemi yolu için bir sütuna ihtiyaç duyduklarında bütçenin bir kısmı kesildi. “Az önce 12 dolara bir ağaç gövdesi aldık” dedi.

Pandemiden önce başlayan ev, Mayıs 2020’de tamamlandı ve ortakların Tayvan, Taipei’deki Ulusal Saray Müzesi’ni yeniden inşa etmek gibi projeler üzerinde çalıştığı uzak bir ofis haline geldi.

Kırsal ortam onları derinden etkiledi; yerel bir çiftçiye taşeron olarak verilen elma bahçesinin denetimini geri alıyorlar ve onu organik hale getiriyorlar. Bay Tsao, “Tarımsal yaşam ve kültürün ne olduğunu gerçekten anlamak için burada daha fazla zaman harcamak istiyoruz” dedi.

Seattle mimarlık firması NBBJ’nin ortağı ve bir işyeri uzmanı olan Ryan Mullenix, Bellevue, Wash banliyösündeki evinde bağımsız bir ofis inşa etti. Kredi. . . Sean Airhart

Mimarlık, geniş müşteri toplantıları ve şantiye ziyaretleriyle en huzursuz meslekler arasında yer alıyor. Bir mimar için, iyi döşenmiş bir stüdyoda kilitli kalmak muhtemelen doğal olmayan bir duygudur. Birinin evine kapatılmak, kolayca işkenceye dönüşebilir.

Seattle mimarlık firması NBBJ’nin ortağı Ryan Mullenix, tek çatı altında olduğu dönemi hatırlayarak, “Yaklaşık 15 fit kare yatak odamda çalışıyordum ve duşları koordine etmeye, kıyafetlerimi değiştirmeye ve yatağı toplamaya çalışıyordum” dedi. karısı ve uzaktan eğitim gören üç çocuğuyla birlikte. Çaresizlikten (artı bir mimar-it-kendin-yap dürtüsü) ortaya çıkan şey, Bellevue, Wash banliyösünde arka bahçesinde 70 metrekarelik müstakil bir ofisti.

NBBJ’nin kurumsal tasarım uygulamasının eş-lideri Bay Mullenix, kendi serumunu kendi kendine dozlayan bir bilim insanı gibiydi. İş yerlerini geleceğe uyarlamaya çalışan müşterilere tavsiyesi, “test etmek – ilk seferinde mükemmel hale getirmeye çalışmayın” dedi. Küçük ofisi, ince ayar yapılmayı bekleyen bir minimalizm modeli.


Haziran 2020’de başlayan projenin tamamlanması bir yıl sürdü ve malzemelerin maliyeti yaklaşık 10.000 $’dı. Bay Mullenix, boş zamanlarında, bazen arkadaşlarının ve profesyonel bir elektrikçinin yardımıyla işi kendisi yaptı. Home Depot’a düzinelerce gezi yaptı ve manzara ve çapraz havalandırma için bir çift sürgülü cam kapı şeklinde yalnızca iki özel anı onayladı. Ve, tamam, zeminin radyan ısısı var.

Kristen ve Saul Becker, Washington’da bir zamanlar Bay Becker’ın büyükbabasına ait olan terk edilmiş bir evden pandemi projesi yaptıklarında, asma zincir şömineli rustik taş oturma odası şöminesini tuttular. Kredi. . . Kristen Becker

Seattle’ın iki saat batısında, Toandos Yarımadası’nın ucunda bulunan Kristen Becker, pandemi hafta sonlarını elektrikli testere kullanmayı, traktör sürmeyi ve bir carport’u yıkmayı öğrenerek geçirdi. Bu bilgiler, kendisinin ve kocası Saul Becker’ın üç yıl önce, bir zamanlar Bay Becker’ın sarhoş bir poker oyununda kumar oynayan büyükbabasına ait olduğunu öğrendikten sonra satın aldıkları eski bir evin yenilenmesine hizmet ediyor. Seattle merkezli mimarlık ve tasarım şirketi Mutuus Studio’nun ortakları olan çift, on yıldır terk edilmiş olan harap üç katlı bina için 139.000 dolar ödedi. Yavaş yavaş, onu bir hafta sonu inziva ve tasarım laboratuvarı olarak düzelttiler.

Bayan Becker, bir kabin havası hedefleyen çift, iki çocukları için “mutfağa, seslere ve akşam sohbetlerine, ateşin çatırdamasına açık” bir uyku çatı katı yarattı. Alt katta, bir gece beklenmedik bir şekilde kendilerine sunulan ücretsiz bir bilardo masası bulunan bir oyun odasını döşediler ve parçalarına ayırıp eve götürdüler. (Bayan Becker topukluydu.)

Deneysel kısma gelince, “Ev için armatür yapımının bir parçası olarak kanalda metal abajurları askıya alıyorum ve üzerlerinde midye yetiştiriyorum” dedi, sanatçı olarak eğitim alan ve şirket için aydınlatma tasarlayan Bay Becker. Güzel sanat tablolarını andıran lamine keten ve kanvas panelleri ve proleter damla bezleri (her ikisinde de tecrübesi var), lambalarda ve mutfak dolabı cephelerinde kullanıldı. Yakındaki koydan çıkarılan ezilmiş istiridye kabukları, tezgah malzemesi haline geldi.

Bayan Becker, toplamayı ve onarmayı sevdiği eski buluntuları “yavru köpekler” olarak adlandırıyor. Evi “çok büyük bir köpek yavrusu” olarak tanımladı. ”

“Sonsuz olacak, ömür boyu sürecek bir proje” dedi. “Gelecek yıl tekrar kontrol edin. ”

Konut emlak haberleriyle ilgili haftalık e-posta güncellemeleri için buradan kaydolun. Bizi Twitter’da takip edin: @nytrealestate.
 
Üst