Windows güncelleme döngüsü ve Microsoft desteği

Womanne

Member
Windows 10 Update 1709 yüklenmiyor ve Microsoft Desteği’nin bir çözümü yok veya bir çözüm bulmayı umursamıyor.


Birkaç aydır Windows 10 makinelerimden birine “Fall Creators Update” (aka Redstone 3, diğer adıyla sürüm 1709) yüklemeye çalışıyorum. Ne yazık ki, yükleme her zaman bir hata ve Microsoft ile iletişime geçmem gerektiğini belirten bir mesajla başarısız oluyor destek .

Aslında yaptım. Destek görevlisi daha sonra (virüs tarayıcıyı kaldırmak gibi daha önce denediğim) birkaç şey denedi, ancak sonunda şu sonuca vardı: “Güncelleme bilgisayarınız için uygun değil!” Hataya neyin neden olduğunu sorduğumda (hangi donanım veya yazılımı değiştirebileceğim açısından), ne yazık ki kaba davrandı – kurulum günlüğünü analiz edecek zamanı yoktu. Windows 10 sürüm 1703 ile çalışmaya devam mı etmeliyim yoksa yeni bir bilgisayar mı almalıyım? Bir müşteri olarak, bunu kesinlikle duymak istemezsiniz.

Ancak birkaç günden beri Microsoft, yalnızca şimdi 1709’a güncellersem en son güvenlik güncelleştirmelerini alacağımı bildirerek bilgisayarımdaki güncelleştirmeyi zorla başlatıyor. Ancak sonunda bir hataya geri dönüyor ve yine destekle iletişime geçmemi istiyor.




Windows güncelleme hatası 0x8007001f




Peki ya şimdi Microsoft? Bilgisayarım henüz üç yaşında. Güncellemeleriniz kontrolünüz altında olmadığı için bu kadar genç donanımın rafa kaldırılmasını cidden istiyor musunuz?

(Artık bazı insanların Linux’a geçmem gerektiğini söyleyeceklerini biliyorum. Ama hayır, yapamam çünkü ihtiyacım olan ve Linux için mevcut olmayan birçok program var.)


()



Haberin Sonu
 
Üst