‘İyi Kemikler’ Olan Bir Ev mi? ‘Özgün Ayrıntılar’? Tam Bir Enkaz Olabilir.

Idealed

Active member
Gazetenizle birlikte gelen emlak listeleme eklerine bir göz atın ve şehir, banliyö, plaj ve dağ Shangri-Las sıkıntısı çekmeyeceksiniz.

Coldwell Banker Realty’nin bir yayını olan View’in yakın tarihli bir baskısı, belirli bir sırayla lanse edildi: Kuzey New Jersey’de bir arka bahçe vahası, zarif bir güneşli Tudor ve Watchung, NJ’de “nefes kesen panoramik manzaralara” sahip “şaşırtıcı derecede lüks bir Fransız Eyaleti”

Sonra Mendham, NJ’de altı dönümlük bir alana yerleştirilmiş 7.700 metrekarelik “görkemli malikane” vardı. (7.700 metrekarelik bir evin nasıl “iç içe geçebileceği” sorulabilir.)

Bu tür açıklamaları yazmakla görevlendirilen kişilerin – genellikle mülkleri listeleyen aracıların – zor bir görevi vardır. Bir paragrafta, belki birkaç cümlede, evin tarifsiz çekiciliğini aktarmaları gerekirken aynı zamanda arsanın büyüklüğü, yatak odası ve banyo sayısı ve havuz, teras, kapıcı gibi pratik konulara da değinmeleri gerekir. her neyse – ayrımcı alıcı muhtemelen onsuz yaşayamazdı.


Bir resim bin kelimeye bedeldir derler; bir görüntü veya sanal tur birkaç bin daha değerli olabilir. Ancak gerçek kelimeler hala ağırlık taşıyor ve sektör profesyonellerine göre bazı seçme isimler ve sıfatlar potansiyel bir alıcının ilgisini çekebilir.

Coldwell Banker Warburg emlak firmasının başkanı Frederick W. Peters, “İnsanların unutmaya meyilli olduğu şeyler, emlak sektöründe reklamcılığın tek bir amacı olduğudur: kişinin mülke bakmasını sağlamak,” dedi. Coldwell Banker Realty’nin.

Pazarlama danışmanı Allen Adamson, bu hedefe ulaşmanın “büyük bir iletişim zorluğu” olduğunu söyledi. İşin püf noktası, ev hakkındaki gerçeklerin ötesine geçmek ve tüketicilerle duygusal bir bağ kurmaktır.” Bu, bir ana temayı belirleyerek yapılabilir – “yakınlarda yaşayan ülke” veya “medeniyetin panzehiri” – ve ardından “alıcıların evin bir para çukuru olmayacağını bilmelerini sağlamak için ‘yakın zamanda yenilenmiş’ gibi bazı rasyonel destekleri” ekleyerek yapılabilir. dedi.

Bay Adamson, “Her şey çağrıştırıcıysa, tüketiciler vazgeçecektir,” diye devam etti. Bazı ayrıntılar yardımcı olur, diye ekledi, “ancak onlara her şeyi ne kadar çok anlatmaya çalışırsanız, o kadar az duyarlar.”

Bir mülke mümkün olan en iyi yüzü koymak incelik gerektirir. Ancak, listeleme aracılarının ne elde ettiği her zaman net değildir. Açıklamak için buradayız.


Emlak Çeviri Rehberi

Açıklama: İlginç tasarım


Tercüme: Bu ev tuhaf.

Açıklama: Rahat

Tercüme: Küçük ve karanlık.

Açıklama: Büyümek için oda

Tercüme: Bakınız: rahat.

Açıklama: Doğal güzellik

Tercüme: Peyzajlı değil.

Tanım: İyi kemikler

Tercüme: Bu bir enkaz. Çek defterini çıkar.

Açıklama: Çok sayıda orijinal ayrıntı

Tercüme: Bu bir enkaz. Çek defterini çıkar.

Açıklama: Suyun hemen üzerinde

Tercüme: Tam bir sel bölgesinde.

Açıklama: Sahile yürüyüş

Tercüme: Spor ayakkabılarını bağla ve bir öğle yemeği hazırla.

Açıklama: Hayalinizdeki evi yaratın

Tercüme: Bu bir yıkım.

Açıklama: Seçkin alıcı için

Tercüme: Bakınız: ilginç tasarım

Açıklama: Bunu ilk gören sen ol

Çeviri: Emlak şirketi Saunders & Associates’in East Hampton ofisinde bir ortak komisyoncu olan Diane Saatchi, “Listeleme acentesi bunu zaten birçok kişiye gösterdi” dedi.

Açıklama: Satmak için fiyatlandırıldı

Tercüme: “Bütün mülklerin satılması için fiyatlandırılması gerekmez mi?” Bayan Saatchi sordu.

Açıklama: Fiyat düşürüldü

Tercüme: Önceki fiyat çok yüksekti.

Açıklama: Talep üzerine fiyat

Tercüme: “Çok pahalı,” dedi Bayan Saatchi.

Açıklama: Yeni gibi

Tercüme: Ev üç yaşında olabilir. Ya da 30 yaşında.


Açıklama: Ulaşıma yakın

Tercüme: Daha fazla bilgi edinin. Ev, demiryolu raylarına bakabilirdi.

Kredi… Dana Smith

Bayan Saatchi’ye göre, reklamlar genellikle alıcıları çekmek yerine satıcıları memnun etmek için yazılır. Finişerlerin iki yaşında olması da dahil olmak üzere mülkleri hakkında her şeyi söylemenizi istiyorlar, dedi. Yoksa kulağa aptalca gelen ‘Havuz kenarında rahatla’ gibi şeyler olacak,” dedi ve ekledi: “Alıcılara banyoda ne yapacaklarını söyleyecek misiniz?”

Bay Peters, “banyodaki her cihazın markasına ve mermerin adına sahip olduğunuz” yeni inşaat gelişmelerinden çok memnun. “Tanrı aşkına, mermerin kaynağı kimin umurunda? Lüksü yansıtmak için yapıldığını düşünüyorum.”

Westport, Conn.’daki Coldwell Banker Realty’de ortak komisyoncu olan Judy Szablak, farklı hissediyor. “Bazı alıcılar Carrara mermerinin ne olduğunu bilmeyebilir, ancak sade ‘mermer’ yerine ‘Carrara mermeri’ okumayı tercih ederler” dedi. “Kesinlikle, çiçekli dilin değerli olduğunu düşünüyorum, belki tüm alıcılar için değil, etkileyici alıcılar olarak düşündüğüm şeyler için. Belirli bir tanımlayıcı ifade, bir mülkle özdeşleşmelerine, onu görmelerine ve bir teklif sunmalarına yardımcı olabilir.”

Şaşırtıcı olmayan bir şekilde, koronavirüs pandemisi bazı reklamların içeriğini ve dilini yeniden şekillendirdi. “Geri çekilme”, “güvenli” ve “özel” sıklıkla konuşlandırılır. Sotheby’s International Realty’nin pazarlama müdürü Brad Nelson, özellikle kırsal ortamlarda ev ofisi, teknoloji altyapısı ve internet hızı gibi özelliklerin öne çıkarılmasının “müstakbel alıcıların hibrit bir çalışma düzenlemesi varsa artık inanılmaz derecede önemli olduğunu” söyledi.

Ayrıca Bay Nelson, pandemiden önce “dadı odası” olarak faturalandırılan şeyin artık daha esnek bir şekilde ikincil bir ana yatak odası, yani arkadaşları veya aileyi karantinaya almak için konaklama yerleri olarak etiketlenebileceğini söyledi. “Aynı özellik ama şimdi onu farklı bir şekilde tanımlıyorsunuz.”

Sotheby’s International, mühlet listelerini özüne indirgemek için yakın zamanda reklam eklerindeki mülk açıklamalarına 350 karakterlik bir sayı dayattı. “Bu şekilde,” dedi Bay Nelson, “acenteler, bir alıcının dikkatini çekecek en önemli özelliğe odaklanmak zorunda kalıyor.”

Konut emlak haberleriyle ilgili haftalık e-posta güncellemeleri için buradan kaydolun. Bizi Twitter’da takip edin: @nytrealestate.
 
Üst